Opiskelemaan verkkolukioon

Opiskelemaan verkkolukio.fi:n

Lukuvuoden 2023-2024 opintotarjonta rakentuu parhaillaan!

”Oli kivaa opiskella itsenäisesti – tarvittaessa sain neuvoa myös opettajalta” – lukuvuoden 2021-2022 opiskelija Verkkolukio.fi -opinnoista.

Lukiolainen

Tervetuloa opiskelemaan nykyaikaisesti Verkkolukio.fi:ssä. Verkkolukio.fi:ssä opiskelu tuo joustavuutta opintoihisi. Yksityisen lukion opiskelijana olet oikeutettu valitsemaan opintojaksoja tarjonnastamme.

On tärkeää, että lähetät ilmoittautumisviestin koulusi sähköpostiosoitteesta. Otsikoi myös ilmoittautumisviestisi selkeästi, esim. Ilmoittautuminen: BI1, Verkkolukio.fi.

Opiskele korkea-asteella jo lukiossa

Korkeakoulutarjontaa -sivuille on kerätty tietoa ja linkkejä korkeakoulujen, yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen tarjoamiin opintoihin, joita voit suorittaa jo lukioaikana ja sisällyttää opintoihisi jatkaessasi korkea-asteelle.

Oletko opinto-ohjaaja?

Huomasitko, että opiskelijaltasi puuttuu suoritus opintojaksosta, jota ei juuri nyt koulussasi ole tarjolla? Tutustu Verkkolukio.fi:n tämän lukuvuoden opintotarjontaan ja tiedota opiskelijoitasi mahdollisuudesta verkko-opintoihin.

Oletko opettaja?

Haluatko tarjota opetusta Verkkolukio.fi:ssa? Tutustu ohjeisiin yhteystiedot-sivulla.

Verkkolukio on Yksityiskoulujen Liitto ry:n palvelu.